SHOPPE

Bapa Stim Ganja Biar 3 Anak Merintih Tahan Lapar

Share:
Bapa Stim Ganja Biar 3 Anak Merintih Tahan Lapar



Bapa Stim Ganja Biar 3 Anak Merintih Tahan Lapar|Kejam dan tidak berhati perut apabila seorang bapa tergamak membiarkan tiga anak kecil meronta sambil menangis menahan lapar,dan pada masa yang sama lelaki itu hanya terbaring Lalok keseronokan akibat dibuai dadah jenis ganja.




Lebih menyedihkan Tiga beradik berusia dua ke enam tahun itu ketika ditemui oleh sepasukan anggota Angensi Antidadah kebangsaan AADK Selangor berada dalam tidak berpakaian dengan wajah yang comot dirumahnya di pangsapuri lembah subang.

Seorang daripada tiga beradik itu hanya mondar mandir kedapur dan keruang tamu sambil memerhatikan gelagat ayahnya yang dibuai ganja dan langsung tidak memperhatikan mereka.

Ketiga beradik malang itu bagaimanapun diselamatkan oleh pasukan agensi AADK yang melakukan pemeriksaan dikediaman itu pada jam 10 malam kelmarin.

Menurut keratan surat kabar harian metro hari ini 10.25.2016 memaklumkan ketiga beradik itu ditemui berdiri menangis kelaparan dan ketakutan melihat anggota yang membuat serbuan.sementara bapa kandung dan bapa saudaranya terbaring khayal.

Dua anak kecil yang berusia 2 dan 4 tahun hanya memakai lampin pakai buang tanpa baju dan seluar dan berkeliaran di rumah tanpa di endahkan keselamatannya.

Dimaklumkan ibu kanak kanak berkenan keluar kerja disebuah pasar raya berhampiran dan hanya akan pulang pada lewat malam.

Anggota AADK yang membuat serbuan terpaksa memasak sedikit makanan untuk tiga beradik  yang menangis tanpa henti menahan lapar.bahkan salah seorang anggota sanggup menyuapkan makanan kepada ketiganya karena merasa kasihan melihat mereka merintih kelaparan.

Lebih menyedihkan bapa tiga beradik yang berusia 35 tahun itu langsung tidak menunjukkan rasa bersalah dengan memberi alasan konon ketiga anaknya itu sudah makan tengah hari tadi,padahal ketika itu jam sudah menunjukkan dekat jam 11 malam.

Dua lelaki terbabit kemudian di tahan dan dibawa kepejabat AADK untuk mengambil tindakan lanjut,sementara tiga beradik malang itu diserahkan kepada jiran untuk jagaan sementara menunggu kepulangan ibu mereka.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah