SHOPPE

Tolong Viralkan Pasangan Ini Telah Memukau Adik Perempuan Saya Di Dunkin Donuts Desa Pandan

Share:
Tolong Viralkan  Pasangan Ini Telah Memukau Adik Perempuan Saya Di Dunkin Donuts Desa Pandan


As Salam, sahabat-sahabat dan semua rakyat malaysia.. tolong share dan viralkan pasangan ini dengan segera..




Pasangan ini telah memukau adik perempuan saya di Dunkin Donuts Desa Pandan Kuala Lumpur sekitar tengah hari tadi (ahad 23/10/16).

Pasangan ini berpura-pura ingin membuat loan bank dan meminta pendapat adik perempuan saya memandangkan adik saya bekerja bank (tiada dokumen, lebih kepada berborak kosong dan ahad merupakan hari cuti).

Si lelaki minta diri awal-awal dan tinggal lah si perempuani ini bersama adik perempuan saya berdua. Masa sedang berbincang si perempuan berkata ingin ke tandas dan meminta adik perempuan saya tengok kan beg tangan dia yang sengaja tinggalkan.

Selepas beberapa minit si perempuan ini tidak muncul-muncul semula. Dalam masa sama adik baru tersedar kehilangan rantai dan gelang emas berharga lebih kurang rm5000.00 telah hilang. Adik perempuan saya terus cuba mencari si perempuan itu namun tidak menjumpainya.

Adik memeriksa beg yang ditinggalkan dan terkejut mendapati beg itu sebenarnya kosong. Saya ulangi, kosong... Semuanya telah terlambat, dia sudah melarikan diri. Mungkin si lelaki telah standby tunggu di dalam kereta dan terus memecut.

Adik saya kini dalam keadaan trauma dan sedih dengan kejadian ini. Adik perempuan saya ingin membantu menguruskan loan tetapi tidak menyangka agenda tersembunyi pasangan ni. Tolong viralkan geng. Pasal ganjaran, saya bukan orang kaya, tetapi saya tahu bagaimana hendak berterima kasih cara saya..

Ramai yang bertanya bagaimana boleh dapat gmbar pasangan ini. Ok, sebelum adik perempuan saya (mngsa) dipukau, mangsa sempat saved dua nombor telefon pasangan ini. Salah satu dari nombor tersebut terpapar gambar ini di whatsapp.. report polis sudah dibuat.. saya sebagai abang sulung mangsa mngesahkn kejadian ni.

Tolong viralkan, janganlah ragu-ragu.. ianya benar. Nama akaun facebook saya ialah Hafez Cupit dan ini nombor saya 017 250 7952(apis) dan abang kedua mangsa(hazley) 018 244 7077.








-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  wartawan-jalanan




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah