SHOPPE

Menyayat Hati!!!...Video Dan Gambar Hospital Sultanah Aminah Johor Terbakar 7 Maut 3 Staf Terbakar

Share:
Menyayat Hati!!!...Video Dan Gambar Hospital Sultanah Aminah Johor Terbakar 7 Maut 3 Staf Terbakar


Menyayat Hati!!!...Video Dan Gambar Hospital Sultanah Aminah Johor Terbakar 7 Maut 3 Staf Terbakar|Sebuah kebakaran yang Telah berlaku di Hospital Sultanah Aminah Johor,Dalam kejadian yang berlaku pagi dini hari pihak bomban mendapat panggilan pada jam 08:56.




Hingga kini operasi pemadaman masih dilaksanakan.maklumat kejadian kebakaran melibatan Wad ICU di tingkat 2 bagunan berkenan.

Maklumat awal dua anggota bomba dikuatiri terpangkap dalam kejadian.dan 7 pesakit disahkan meninggal dunia termasuk 3 staf terbakar.

Kebanyakan mangsa adalah Pesakit Icu yang memakai bantuan alat pernafasan,Hingga kini jumlah sebenar mangsa kejadian masih belum diketahui.

Hasil perkembangan menyelamat terkini, dilaporkan 6 orang mayat telah dikeluarkan ketika ini.

Perkataan ini disahkan oleh Ketua Polis Daerah Johor Bahru, Asisten Komisioner Sulaiman Salleh mengesahkan sebentar tadi.

Ketua Pengarah HSA, Datuk Dr Noorhisjam Abdullah berkata, pihaknya sedang menunggu pengesahan laporan awal mengatakan tujuh pesakit di wad Unit Rawatan Rapi (ICU) maut akibat kebakaran

“Saya difahamkan tujuh pesakit di wad ICU meninggal dunia kerana terperangkap dan lemas, 13 kakitangan cedera termasuk tiga parah.

 “Kita akan siasat punca kebakaran. Masih terlalu awal untuk mengesahkan apa-apa setakat ini,” katanya.


















-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah