SHOPPE

Biodata Dan Profile Lengkap Agnes Monica Penyanyi Antarabangsa

Share:

Biodata Dan Profile Lengkap Agnes Monica Penyanyi Antarabangsa


agnes mo

Agnes Monica, yang memulakan kerjayanya ketika berusia 6 tahun, walaupun pada seusia 6 tahun agnes monica menunjukkan dedikasi yang tinggi terhadap kerjayanya sebagai penyanyi.

Agnes Monica, yang dilahirkan di Jakarta pada 1 Julai 1986, di usia remaja beliau  bekerja keras sebagai penyanyi remaja profesional dan mula mencuba nasibnya dalam dunia lakonan.




Apabila Agnes sudah dewasa dewasa, Agnes lebih suka meneruskan kerjaya sebagai penyanyi antarabangsa yang cukup berjaya mencuri perhatian dunia melalui debut sulung yang cukup popular di pasaran. Debut botol tunggal koko yang merupakan duet projek dengan Timbaland cukup untuk mendapatkan penghargaan daripada komuniti dunia. Ternyata lagu itu telah memenangi anugerah Song of the Summer dalam acara MTV Iggy.

Profile dan Biodata Lengkap Angnes Monica | Agnez Mo

Nama lengkap Agnes monica muljoto
Tempat ranggal lahir Jakarta, 1 juli 1986
Orang tua Ayah Ricky Muljoto Ibu Jeanny Siswono
Warga negara Indonesia
Pekerjaan Penyanyi , pencipta lagu
Tahun aktif 1992
Agama Katolik
Zodiac Cancer

Media Sosial Angnes Monica | Agnez Mo

Akun twitter @agnezmo
Akun instagram @agnezmo

Bercakap mengenai album yang telah dikeluarkan oleh Agnes. Agnes telah menghasilkan banyak album, dimana setiap lagu di album itu boleh diterima di hati masyarakat. Kerjaya muzik yang telah dibina sejak zaman kanak-kanak, menjadikan agnes agak terkenal dan lagu-lagu itu agak popular. Itulah maklumat ringkas mengenai biodata dan profile lengkap Agnez Mo atau Agnes Monia, semoga bermanfaat.

Gambar-Gambar Terkini Profile Angnes Monica | Agnez Mo












Sumber :profilbiodatalengkap

#agnesmonica
#agnezmo

No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah