SHOPPE

Janda Cantik Cari Isteri Yang Sanggup Kongsi Suami Kerana...

Share:

Janda Cantik Cari Isteri Yang Sanggup Kongsi Suami Kerana...



Janda Cantik Cari Isteri Yang Sanggup Kongsi Suami Kerana... | Sebut sahaja Siti Amiza siapa tak kenal seorang janda yang lantang menghina lelaki melayu dengan mengatakan ia kecil tak puas, tak sedap lelaki india dan negro lagi sedap.

tetapi itu dahulu selepas di Uji Oleh Allah beliau disahkan tidak boleh beranak lagi kini mencari isteri yang sanggup bermadu dengannya dan berkongsikan suami yang boleh mengajarnya islam lebih mendalam

Saya mencari isteri orang yang sanggup berkongsi suami dan anak sbb saya tak boleh beranak
minat suami yang boleh bimbing saya kesucian islam boleh bangun pagi solat subuh boleh mengaji tiap malam jumaat madu yang boleh duduk sebumbung tak perlu kerja . .

peruntukkan ditanggung rumah dan kereta saya berikan. rumah boleh tinggal sekali
status beliau telah dikongsikan ke puluhan group melihatkan beliau bersunguh-sungguh ingin cari calon suami iaitu berstatus suami orang untuk dijadikan suami yang sah




INI RESPON NETIZEN YANG MENGEJUTKAN

Kak Amy Zuraidah Negro la nak besar la nk panjang la..skli nk dok sebumbung sama suami melayu n bermadu…kahkah…tu la ckp takbur sgt..nk yg power2 skli ekau yg x power…

Abdullah Muhammad Kalau betul niat dia nak berubah, tak elok korang persendakan. Semoga bertemu jodoh Sis. Dan memang diakui perubahan itu sangat mencabar serta menempah cacian, hinaan dan kejian insan lain. Semoga bertabah.

Rosni Muhammad Tg bujang bersepah yg nk p sondol laki org jgak dh kenape???? Pelik la pnyakit dia n

Nurain Nurain Siti Amiza,saya berfikiran awak dah buat yang terbaik untuk hidup awak.duit,emas,rumah awak berusaha dengan titik peluh sendiri..awak mampu.tak salah awak nk pinang sesiapa yg awak nak..pinang lah seorang lelaki yg betul betul mengenali awak yg lebih dekat.saya doakan awak bahagia.saya faham kadang kadang kita rasa keseorangan walaupun duit bertimbun..walaupun boleh tidur dengan duit.hahaha..apa apa pun statement awak memang berani..awak kuat..dan awak berterus terang..

Nurul Nur Hidayah Binti Ismail Aritu kata ngndung nk cri kambing hitam ni kata x blh beranak pulak ..weu x power la x blh beranak .. wei

Tulen Teratak Ni mcm kenal je minah ni bukan viral ke yg kata suka ngan lelaki india sbb besar n melayu nya kecik kihkihkih

Mastura Binti Meor RazaliBukan ker Hari tu awak yang kata lelaki melayu bukan taste awak?Kan awak hanya minat negro, india sahaja sebab barang mereka besar.Ke awak dah INSAP?

Princess Dayah Mcm ni punya tak snggup aq ambik jdi madu..dlm ni boleh la ckp mcm tu..esok2 dh kawin dok hasut laki suruh ceraikn bini lama..klau jnis lki pndng duit ikowt la ckp…

Meng Go Sini semua melayu.cuba tanya dlm group negro,india,arab n pakistan

La DòLce Ziee Rahman Nak laki org pejadahnya…….Kawen lah ngan laki bujang…pastu amik anak angkat…..mmg gataii bijik lah tu…nak laki org….bkn niat nak kawen sngt tp mmg nak laki org

ISTERI TAWARKAN SUAMI PADA AMIZA TETAPI DITOLAK


saya nak suami orang yang ada anak baby untuk jadi madu saya. kurang2 boleh jadi ibu susuan. kalau 25tahun. saya lg muda-Siti Amiza



Sumber : HelangMerah | facebook

#sitiamiza
#poligami

No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah