SHOPPE

Kisah Benar Suami Curang Ketika Isteri Hamil Anak Keempat

Share:

Kisah Benar Suami Curang Ketika Isteri Hamil Anak Keempat


Kisah Benar Suami Curang Ketika Isteri Hamil Anak Keempat | Sedang hamil anak keempat, seorang isteri menerusi akaun Facebook mendedahkan perbuatan suami yang didakwa curang. Menurutnya, sebelum ini suami sudah sembilan kali curang namun didiamkan sahaja.

Kali ini, dia bertindak berani mengambil keputusan bawa haluan sendiri bersama anak-anak.




Sedang hamil anak keempat


Assalammualaikum pembuka bicara. Sebelom ku teruskan kata-kata aku nak ucap alhamdulillah atas petunjuk Allah. Sekian lama aku bedoa, mintak diberi petunjuk, akhirnya aritok Allah datangkan aku seorang manusia yang mok berik video tok dengan aku. Wahai perempuan, kau adalah perempuan ke 10 aku rasa. Sepanjang 8 tahun penikahan, aku rasa cukup singan tok jak bahtera yang aku bina. Aku dah sikmok  salahkan siapa-siapa. Aku anggap tok takdir. Ya Allah, akhirilah semua tok dengan damai. Lepaslah aku cara bagus wahai suami.

Walaupun masa tok tengah pregnant 20minggu, tapi aku mesti gagahi demi anak-anak aku. Aku mesti kuat. Bena kata pepatah, ada yang sikda anak, tapi Allah berik laki nya sayang. Ada yang banyak anak, tapi Allah uji laki nya sik sayang…

Aku up video bukan sebab nak bukak aib laki aku, tapi aku mok pmpuan mudak diluar nun bukak mata. Sik semestinya penikahan di akhiri dengan bahagia yang kita impikan. Aku give up. Yes aku give up. Dah lamak juak bejuang, tapi semua aku handle sorang2. Dengan handle anak 3 orang, dengan handle nyawa aku pun, emosi sik nentu masa pregnant (hanya org yg penah pregnant jak fhm)

Sunggoh masa tok aku perlu support dari sorang lelaki. tapi kerana kehodohan aku, aku dibuang macam sampah. Makseh, aku banyak belajar terlukak dari kau. 4bulan dah ko dapat keja, bila senang sikit, ko lupak aku yang penah menghulur kesenangan dengan kau. Ko lupak yang aku penah nolong bantu kau masa anak-anak tadua abis susu abis pampers. Kita dua berujan berangin bepanas carik rezeki. Smpe muka aku itam aku sik penah mengeluh. Sebab apa, sebab aku sayang. Tapi kerana ko dah senang, sekelip mata ko berubah.

Kepada perempuan dalam video tok, aku sik kenal sapa kau. Aku siktauk sine ko diam. Tapi, mun ko mok bena ngn laki aku, ko ambik lah… Aku ikhlas


Amieyna, Aqief, Ariesa tolong kuat. Supaya mama kuat. Kepada baby lam perut, membesarlah dgn sihat, mama sik saba tunggu ktk kelua…

Kawan2 kmk, lepastok jangan tanyak “ney zul?” lepas aritok, kmk bukan bini nya agik.. Kmk mintak tolong ya jak… Ya Allah, mudahan laki aku bahagia dgn pilihan nya pun. Aku ikhlas, pasrah dan menyerah…

-ALLAH SIKKAN UJI KITA DILUAR BATAS KEMAMPUAN KITA-

Thank you

9 perempuan dengan kau, aku diam bro


Lamak tok 9 kali, 9 org perempuan dengan kau, aku diam bro. Aku simpan aib kau.. Ada rasa nak madah dengan kwn2 aku tgga muka anak. Sak biar ati renyok..

Sebelom tok, banyak juak kwn2 aku pm aku mdh ada nemu kau kat pub, ngembak perempuan, tapi aku diamkan ajak bro, sebab aku mseh simpan air muka kluarga kau, keluarga aku…

Tapi syg… Masa aku butakan mata, pekakkan telinga, kau sikmok ambik peluang ya… Ko sikmok berubah. Ko sikit pun sik pike muka anak, ko sik pike muka keluaga..

Aku just nak madah, sebelom aku yang berik malu kau, kau lah org petama yang brik malu kau pun, keluarga kau pun, agik2 aku bini kau. Sebelom tok mana yg tauk kau ya setan, org ngga aku atas dibah atas dibah, sebab mungkin dknya ada nemu kau. Tapi aku??? Aku saba bro..

Sampe kali tok aku ngga video kau, aku dah sekda rasa pa2 dah. Dah sekda aekmata dah… Syabas bro



Sumber : Intan Nasuha | Ohbulan

#krt
#kisahrumahtangga
#suamicurang

No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah