SHOPPE

Kisah Benar Isteri Mengaku Suami Selalu Berbau Busuk Bila Bersetubuh

Share:

Kisah Benar Isteri Mengaku Suami Selalu Berbau Busuk Bila Bersetubuh




Kisah Benar Isteri Mengaku Suami Selalu Berbau Busuk Bila Bersetubuh | Assalam min.. Aku nak cite ni. Sila hide fb aku yer.. Dah 2,3 hari aku duk pikir dah naik pening dah Dah beberapa hari aku xbersama suami disebabkan dia penat berkerja .

Suami aku agak berkerjaya beragama org nya sibuk sana sini. Masa hari isnin yg lepas dia balik awal dan aku bersama dengan dia.. Duk syok2 bersama dia aku ada bau sesuatu yg busuk..

Duk syok2 bersama tu. Aku tengok pungung suami aku ada taik min. Kuning min. Aku layan laa suami aku xnak hampakan dia, lagipun aku segan nak bagitahu dia takut dia malu nati, aku nak tahan je min oi tahan muntah, allah busuk min

Persoalan aku sekarang nape suami aku jadi gitu, dia lupa basuh berak ke? Dia basuk x cuci ke? Atau dia terkentut keluar taik ke? Perlu x aku cakap kat suami aku balik ??- KRT




KOMEN NETIZEN YANG KELAKAR

Makcik malu nak bagitau dekat dia sorang, tapi tak malu cerita dekat beratus2 orang pasal dia..admin up muka makcik ni nanti kami collect duit belanja admin mcd..haha Ahmad Kubinuddin
Cmne ko blh tgk punggung laki ko plk ni .. laki ko tunggang ko ke atau ko y tunggang laki ko confius plk aq ptg2 ni Salwa Aini

Yg aku pelik posisi ape yg korang buat sampai kau nmpk taik kt punggung suami?? Suami ganyang kau atau kau yg ganyang suami?? Pening aku duk fikir psal ni.Malu Malu Rima

Ko hati2 sikit kak.. Kau check balik laki kau tue.. Mcm mna boleh terkeluar benda tu sewenang²nya..hhahahhah.. Zaman skrg ni.. Dpn jalan..blkg pon ada highway juga..ahahhahaha..Azlina Hamezah

pakat duk gelak je…bkn nk tolong setel problem bini laki yg alim berkerjaya agama dan sibuk sana sini nih….jap nk gelak jugak kiranya 69 position kot yg terbau dan ternampak nih….hehehem ok lah, xdak salah nya kalau awk bg tau dia psl taik tu…

tp biar kena caranya, awk boleh je buat2 gurau tanya awk tadi ada buang air besar ke sbb ada ttinggal skit ni…lain kali cuci betul2, bebel dia sikit..hahaa, nk kata geng kunyit, orgnya alim agama..dan selera pd wanita tetap ada tu…mgkin buasir tak laki awk, jadi bila dia klimaks dua2 ekzos dia keluar asap….tu bahaya kena belajar tahan pernafasan, awk perlu lah cakap benda2 camni, berkait habis dgn ibadah dan tugasan harian dia org beragama….tp terlupa cuci kot?? eh..eh…Dnan Pakcu

PANDANGAN PENULIS

setiap rumahtangga pastinya ada masalah tersendiri tetapi sebagai seorang isteri anda sepatutnya berhadapan dengan suami dan maklumkan padanya.

Bukannya mengadu di laman sosial masalah tersebut tidak selesai. Jika anda maklumkan pada suami pastinya masalah telah selesai dia pun mungkin tidak sedar tentang tahi yang anda nampak.

dari segi hukum pula solat suami anda mungkin tidak sah kerana ada najis. Itulah sebabnya anda perlu maklumkan sendiri bukannya share di media sosial.



Sumber : HelangMerah

#suamibusuk

No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah