SHOPPE

Kisah Benar Isteri Tidak DAPAT Dari Suami Selama 3 Bulan

Share:

Kisah Benar Isteri Tidak DAPAT Dari Suami Selama 3 Bulan




Kisah Benar Isteri Tidak DAPAT Dari Suami Selama 3 Bulan | Assalamualaikum admin tolong la siarkan apa yg saya nak ceritakan ni adalah dari pengalaman saya sendiri,

saya mempunyai dua anak, suami saya ni kerap sangat habiskan masa tengok telefon, sampaikan takde masa bersama anak2 dan isteri apatah lagi dengan keluarga sendiri.

boring sangat saya dengan dia, dulu masa mula kahwen dia takde pon hp nak layan fb pon tak berapa layan sangat, kalau bersama tu tiap2 malam nak, boleh di katakan tiap kali dia balik kerja je dia nak, kalo balik rehat tengah hari pon dia nak, sekarang sejak ada hp boleh tengok fb kemain lagi, sejam sekali mesti nak up status dekat fb tu.




Menyampah rasenya..sampaikan saya Sendiri block dia, suami saya ni takde perempuan lain, saya anggap dia dah mati pucuk ja, dia sibuk group politik ja sebenarnya.

saya pon dah tension dengan sikap dia, yela saya muda lagi, baru 28tahun tiap kali saya nak ajak bersama dia yang taknak, asyik kata kejap je,pastu tengok balik hp.betul2 saya bosan dengan sikap dia, bila saya luahkan apa yang terpendam yang saya tak puas hati dengan sikap dia, pandai pulak dia putar2 cakap hal buruk saya pulak..

Apa yang saya tak buat? Jaga anak, masak, kemas rumah jaga mil, fil.. Semua saya buat.

Saya anggap dia Memang mati pucuk.. Sekarang dah 3 bulan dia taknak bersama ada je alasan, siang malam hp je dengan facebook!! Sampaikan dengan anak pon dia tak nak layan. Soalan saya boleh ke saya minta cerai?


Sumber : HelangMerah

#krt
#kisahrumahtangga

No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah