SHOPPE

4 Ciri-ciri Kenali Wanita Yang Bernafsu Ganas

Share:
4 Ciri-ciri Kenali Wanita Yang Bernafsu Ganas



Manusia secara fitrahnya tidak boleh lari dari keinginan seks. Bercerita tentang seks dan nafsu seks wanita, seringkali kita mendengar tentang beberapa pendapat atau mungkin mitos tentang cara-cara mengenali ciri-ciri wanita yang mempunyai nafsu seks yang kuat.




Petua ini telah menular sejak zaman dahulu lagi. Agak lawak juga bila dibaca.

Ini antara ciri-ciri wanita kuat seks :

1- Berbulu lebat


Wanita yang memiliki bulu roma lebat dikatakan mempunyai nafsu seks dan ghairah seks yang tinggi. Tak kisahlah bulu pada tangan, ketiak, betis, kening atau lain-lain.



2- Bibir Tebal
Wanita yang mempunyai bibir yang tebal juga dianggap mempunyai ghairah seks yang tinggi. Ada yang beranggapan saiz dan bentuk bibir seseorang wanita adalah sama dengan saiz bibir faraj. Erkk..
3- Berbadan Sedikit Bongkok

Ada juga petua yang menyatakan bahawa wanita yang sedikit bongkok sering melakukan seks oral seks pada pasangan, oleh itu wanita-wanita ini memiliki nafsu seks yang tinggi.
4- Leher Bergaris

Wanita yang mempunyai leher bergaris (gelang) juga dikatakan mempunyai nafsu seks yang tinggi. Wanita seperti ini cepat terangsang dengan ciuman dan pelukan.
Tidak pula dapat penulis pastikan sejauh manakah kebenaran petua ini kerana belum ada hasil kajian yang mengesahkan bahawa semua petua ini adalah fakta. Walaubagaimana pun, adakah anda dalam kategori empat diatas. Jika ya, adakah benar seperti yang dinyatakan diatas?




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  wartawan-jalanan




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah