SHOPPE

Akibat Gelak Terlalu Kuat

Share:
Akibat Gelak Terlalu Kuat



Akibat Gelak Terlalu Kuat|Seorang wanita berusia 40 tahun terpaksa di kerjakan kehospital selepas mulutnya tidak bisa di tutup akibat ketawa terlalu kuat.




China:Merasa sakit di bagian mulut selepas ketawa terbahak bahak dengan suami dan rakan rakannya yang hendak melakukan perjalanan dalam kereta api ke china yakni kota guangxi.

Perjalan mereka itu memakan masa selama 28 jam,akibat merasa bosan,yuan dan suaminya serta rakan rakannya memutuskan untuk bermain kard selama perjalanan.

Menurut chiu isterinya yuan selalu mendapat kard yang bagus sehingga ia merasa sangat senang dan bahagia,hal itu membuatnya terlalu gembira dan ketawa sekuatnya.

Namun setelah ketawa terbahak bahak isteri saya merasakan sakit di bagian rahang dan mulutnya tidak bisa ditutup.

Kami memustuskan untuk berhenti di stesen berikutnya dan mengejarkannya kehospital,menurut pemeriksaan doktor yang dilansir dari tribunews perkara itu berlaku sebab yuan ketawa membuka mulutnya dengan tertalu lebar yang mengakibatkan rahang mulutnya bergeser dan tidak mahu di tutup.

Setelah dirawat selama dua hari akhirnya rahang yuan normal seperti semula,namun tidak diketahui dengan jelas sama ada mereka melanjutkan perjalananya kota guangxi atau tidak.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  mynewshub




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah