SHOPPE

Suami Isteri Dibuang Keluarga Karena Perbalahan Politik Kedua Orang Tua

Share:
Suami Isteri Dibuang Keluarga Karena Perbalahan Politik Kedua Orang Tua



Suami Isteri Dibuang Keluarga Karena Perbalahan Politik Kedua Orang Tua|Seperti halnya orang lain,setiap manusia yang sudah berumah tangga pasti ada pergaduhan dengan beberapa sebab,terutama mengenai hal ekonomi dan kecurangan,kedua perkara ini adalah yang diketahui umum hingga keadaannya boleh membawa ke satu tahan perceraian.




Namun bagai manakah perbalahan keluarga timbul apabila berkait dengan politik orang kedua orang tua belah keluarga,berikut luahan lelaki yang menjadi mangsa akibat perbedaan parti dari oran tua.

“Saya dan isteri berkahwin atas dasar pilihan keluarga. Perkahwinan ini pada dasarnya kerana politik, kerana kedua2 belah keluarga adalah ahli dan penyokong sebuah parti islam di malaysia.

Perkahwinan ini untuk mengeratkan ukhwah di kalangan keluarga kedua belah pihak. Kini dah hampir 5 tahun kami berkahwin dan dikurniakan 2 cahaya mata. Tp kini masalah mula melanda apabila keluarga mertua saya mula beralih arah dan menyokong parti amanah.

Perbalahan antara keluarga saya dan isteri mula meletus apabila family mertua mendesak isteri sy mintak cerai dari saya, dengan alasan bahawa saya dan keluarga menyokong parti yg sanggup bersenkongkol dgn kerajaan yg korup. Saya berang dituduh sebegitu.

Family saya pula menyuruh saya menceraikan isteri saya dengan alasan keluarganya telah mengkhianati perjuangan islam. Saya sayangkan isteri dan anak2. Begitu juga dengan isteri sy. Kini kami hanya bersendirian ditemani anak2 tiap kali kami pulang ke rumah org tua masing2 kerana saya dan isteri diharamkan menjejakkan kaki ke rumah mertua masing2.

Sampai bila keadaan ini akan berterusan? Kami dah buntu memikirkan jalan penyelesaian. Tiap kali kami balik ke rumah org tua, pasti akan dihasut untuk bercerai. Sampaikan anak2 kami pun dihasut utk membenci keluarga yg satu lg. Mohon pendapat”KRT




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah