SHOPPE

Lady Boy Maut Setelah Melakukan Hal Ini Pada Penisnya

Share:
Lady Boy Maut Setelah Melakukan Hal Ini Pada Penisnya



Lady Boy Maut Setelah Melakukan Hal Ini Pada Penisnya|Seorang lady boy atau yang mesra di panggil dengan sexi pancake asal thailand dikabarkan telah meninggal dunia akibat mengidap kanser penis.




Sebelumnya sexi pancake sempat dirawat di rumah sakit niwat sangmor setelah di sahkan mengaidap penyakit kanser penis tahap tiga.

Tidak lama selepas itu beliau pun meninggal dunia hijung minggu lalu,diduga akibat terlalu sering menyembunyikan penisnya agar tidak terlihat seperti layaknya wanita.

Hal itu dilakukan demi sebuah karier untuk berlakon dalam beberapa filem tempatan.

Sexi pancake sangat terkenal di thailand sejak 3 tahun lalu karena beliau gemar menghibur pengikutnya dengan menggunakan beberap video pendek yang kelakar.

Dan kebiasaannya menyembunyikan penisnya membuat darah tidak mengalir dengan baik ke penisnya hingga menyebabkan muncunya sel kanser.

Kabar meningganya lady boy yang kelakar ini mambuat gempar media sosial,ramai yang tidak percaya atas meninggalnya seorang yang gemar menghibur orang itu.

Hingga saat ini saya masih tidak percaya,sexi pancake sudah tiada,dia membuat jutaan orang senang,termasuk saya,saya harap dia tenang disana,kata seorang peminatnya.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah