SHOPPE

Viral Di Internet Awek Seksi Jual Pisang Goreng

Share:
Viral Di Internet Awek Seksi Jual Pisang Goreng


ADALAH menjadi suatu pemandangan yang biasa di negara kita melihat kelibat golongan wanita pertengahan umur gigih menjaja pisang goreng di tepi jalan mahupun di pasar malam.




Namun lain pula situasinya di negara jiran, Thailand apabila pengunjung pasar malam J.J Night Market di Kanchanaburi ‘dijamu’ dengan kelibat dua gadis seksi menjual pisang goreng.

Difahamkan pasar malam berkenaa hanya terletak bersebelahan dengan stesen kereta api Kanchanaburi, kira-kira 124 kilometer dari barat laut ibu kota Bangkok.

Gadis seksi itu pula dikenali sebagai Inglish Nasamdeng dan Fang Kie Kie.






Pemakaian Inglish dan Fang yang menjolok mata berjaya menarik tumpuan pelanggan untuk singgah dan membeli pisang goreng mereka atau sekadar untuk menjamu mata melihat keseksian si penjualnya.

Foto-foto itu mula menjadi tular setelah dimuat naik oleh sebuah laman menerusi Facebook bahkan menerima 29 ribu tanda likes, 25 ribu perkongsian dan lebih 3 ribu komen.

Kebanyakan netizen yang melihat foto ini memberikan komen-komen yang lucu dan ada juga yang mengecam pakaian yang digunakan tidak sesuai untuk si penjual pisang goreng.

“Saya beli pisang goreng dan terus makan di hadapan gerai itu. Selepas itu saya beli lagi.”

“Saya tak perasan pisang goreng yang mereka jual, cuma perasan benda yang lain.”




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  mynewshub




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah