SHOPPE

Bukan Calang-Calang Pelakon Lucah, Miliki Ijazah

Share:
Bukan Calang-Calang Pelakon Lucah, Miliki Ijazah



WANITA ini, Alix Lynx, 26, mempunyai ijazah sarjana pentadbiran (MBA) tetapi dia memilih untuk menjadi pelakon filem lucah demi kerana ingin memenuhi impiannya.




Alix, sanggup melepaskan pekerjaan yang memberikan pulangan lumayan asalkan cita-cita untuk menjadi pelakon filem lucah sejak zaman remaja tercapai.

“Ia sesuatu yang saya mahu lakukan sejak remaja….sesetengah rakan-rakan tahu mengenainya. Saya mula meminatinya sejak saya melihat majalah Playboy.

“Disebabkan saya dibesarkan dalam keluar yang berpegang kepada falsafah bahawa saya perlu belajar hingga ke kolej untuk mendapatkan pekerjaan yang baik, maka hasrat saya itu terpendam selama bertahun-tahun,” katanya.

Jelasnya, dia hilang dara sejak berusia 16 tahun dan bapanya bekerja dalam sektor pembinaan manakala ibunya pula mempunyai PhD.

Selepas menamatkan pengajian dia menjadi pengurus sosial media dan selepas seorang rakan lelakinya memberitahu mengenai laman web lucah, Alix mendapat idea.

Dia kemudiannya membuat sedikit kajian dan mendapati laman web popular kebanyakannya mempunyai matlamat untuk mengekalkan pelanggan mereka berbanding seks atau bogel.

Malam itu juga, Alix menghantar gambar dan maklumat mengenai dirinya dan sejak itu dia terlibat dalam perbualan lucah dengan pelanggan.

Dia pernah menunjukkan payudaranya tetapi menutup muka apabila berbuat demikian.

Alix kemudiannya mengembangkan kariernya dengan berhijrah ke California dan meneruskan hasrat menjadi pelakon lucah.

Keluarganya tidak mengetahui mengenainya sehinggalah rakannya memuat baik video dia sedang promosi oral seks.

Meskipun keluarganya tidak merestui pekerjaannya itu namun Alix mendakwa mereka memberikan sokongan kepadanya.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  mynewshub




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah