SHOPPE

Genji Buskers Mengamuk Tumbuk Warga Nepal Peluk Dan Raba Isteri Depan Mata

Share:
Genji Buskers Mengamuk Tumbuk Warga Nepal Peluk Dan Raba Isteri Depan Mata



Genji Buskers Mengamuk Tumbuk Warga Nepal Peluk Dan Raba Isteri Depan Mata|Dalam demam isu berkait cadangan menteri atas pengambilan warga asing kemalaysia sudah menjadi perbualan hangat di laman media sosial baru baru ini.




Namun isu yang ingin kami kedepankan bukanlah tetang perkara tersebut,akan tetapi perlakuan seorang pendatang asing yang di dakwa seorang lelaki berbangsa nepal telah ditumbuk oleh salah seorang kumpulan penyanyi Genji buskers akibat warga nepal tersebut telah meraba dan memeluk isterinya ketika setup barang di busking depan sogo baru baru ini.

“HATI2 DENGAN NEPAL… aku tengah setup barang nak busking depan sogo,nepal ni datang dari belakang farah yang tengah berdiri belakang aku terus peluk farah dari belakang guna tangan n jerut tengkuk farah ,tangan kiri dia buat keje.. farah meronta tolak muka dia ,aku trsedar dan trus xsedar keje kan die….depan public depan sogo ok.. terang-terangan pun dia berani buat mcm tu dn aku x bgi org awam lain cmpur tgan.tahu2 die dh tersembam drah memancut.. DIE PELUK BINI AKU! kalau kena kat korang camne?? ”


Gambar dan juga info yang dikongsikan oleh genji buskers sendiri di laman facebooknya turut mendapat perhatian dan sokongan ramai pengguna media sosial atas tindakannya menumbuk warga asing tersebut.

“aku just jalankan kewajipan sbg suami sahaja… tak sedar tau2 keras pastu darah meleleh … aku tau malaysia akan melindungi penjenayah macam nepal ni lps ini aku yg kedalam.
salain daripada itu isu tersebut juga di muat naik oleh farah  yang menjadi mangsa.

“ALLAH!! nak gugur jantung aku.. tengah2 nak setup barang busking kat sogo datang nepal ke bangla tah dri blakang pluk aku.. aku tkjut cbe tolak die,tbe2 die slamber jerut leher aku pegang trik ikut dia.. ya Allah.. depan suami aku kot.. depan org rmi.. 😭 terus sesak nafas aku masa tu sbb trkjut.. aku tolak muka dia skuat hati.. baru nk angkat kaki yg berkasut timberland ni,husband aku trus tolak aku tepi n shoot jantan sial tu.. berderau drh aku beb.. bg sedas dua dh terjelepok.. 😢😢😢 aman kah Malaysia??”


Selang beberapa jam selanjutnya  farah  mengucapkan ribuan terimaksih kepada natizen yang memberi sokongan penuh atas tindakan suaminya yang memukul lelaki berbangsa nepal tersebut ,farah juga mengatakan bahwa mereka sudah membuat aduan kepada pihak polis.

“Salam smua trma ksh krana prihatin pd sy dan suami.. kejadian tu bukan la rekaan .. kalau kenal siapa kami yg slalu busking di sogo pasti anda tahu situasi di sana.. belum bodoh lg nk reka2.. kes ni dah dilaporkan pd pihak polis.. mereka sndri geram dgar sy kena mcm ni.. trma ksh rakan sekalian.. smoga wanita dilindungi sebaiknya.. risau kelak kna kat wanita lain.. doa kan sy ya”
Diharap kepada kaum hawa di luar sana agar lebih berhati hati ketika berada diluar,mungkin rambut sama hitam hati tiada siapa yang tau.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah