SHOPPE

Lelaki Warga Nepal Cabul Isteri Genji Buskers Depan Umum Dilepaskan Polis Bantuan

Share:
Lelaki Warga Nepal Cabul Isteri Genji Buskers Depan Umum Dilepaskan Polis Bantuan


Lelaki Warga Nepal Cabul Isteri Genji Buskers Depan Umum Dilepaskan Polis Bantuan|Dalam kejadian semalam dimana seorang lelaki berbangsa nepal di belasah oleh seorang penyanyi dari kumpulan genji buskers karena mendakwa lelaki terbabit telah mencabul isterinya di depan sogo pada pukul 9 malam kelmarin hari.




Isterinya yang bernama farah dikatakan sedang kemas barang tiba tiba didatangi lelaki warga asing tersebut dari bekalang terus memeluk fara dan merabanya.

Suami farah yang menyadari perlakuan warga asing itu disedari oleh suaminya dan terus menubuk lelaki tersebut hingga tidak sedarkan diri.

Kira kira jam satu lebih genji buskers dan isteri farah membuat laporan polis atas tindakan warga asing itu,namun sayang mengikut status genji yag baru saja dimuat naik mengatakan bahwa warga nepal yang mencabul isterinya terlepas walaupun dirinya sudah menyerahkan lelaki itu kepada polis bantuan sogo.





“aku sangat cintakan farah…isteriku..semudah itu nepal datang mencabul… aku trauma… emosi dan … sayang sekali nepal terbabit TERLEPAS… AKU ULANGI … TERLEPAS walaupun aku dah serahkan kepada polis bantuan… tak apalah ‪#‎redha‬ ‪#‎ujian‬ ‪#‎Allah‬ wahai para suami apa perasaan anda kalau jadi pada anda…inai masih merah dijari…masih merah… aku x kan delete komen yg kecam aku sbb bg aku keyboard warior mana ada telor… pict profile pun x berani taruk apatah lagi nak mempertahankan hak org kita”




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah