SHOPPE

Remaja Dapat Hadiah, Tinggal Sebulan Bersama Pelakon Lucah

Share:
Remaja Dapat Hadiah, Tinggal Sebulan Bersama Pelakon Lucah



GEMBIRA sehingga sukar berkata-kata…itu yang dialami oleh seorang remaja lelaki berusia 16 tahun di Rusia selepas dimaklumkan bahawa dia memenangi hadiah, iaitu tinggal selama sebulan bersama seorang pelakon filem lucah di sebuah hotel di Moscow.




Remaja itu, Ruslan Schedrin, 16, berkata pada mulanya dia tidak menyangka memenangi hadiah itu namun selepas kemenangan itu disahkan, dia amat gembira.

Ruslan turut berterima kasih kepada laman web berkenaan kerana memilihnya untuk menetap bersama dengan wanita terbabit, Ekaterina Makarova.

“Saya menghubungi kawan-kawan dan mereka juga pada awalnya tidak percaya tetapi kini mereka gembira bagi pihak saya,’’ katanya.

Ibu Ruslan, Vera Schedrina bagaimanapun membantah kemenangan berkenaan dan sangat marah kerana anaknya itu perlu mengulang kaji pelajaran memandangkan peperiksaan semakin hampir.

“Ini tidak betul. Sebulan, kalau seminggu pun sudah melampau. Mereka sepatutnya beri wang tunai sahaja. Bagaimana mereka boleh mendapat idea tersebut dan untuk budak berusia 16 tahun, ia amat mengejutkan.

“Saya tidak pernah berjumpa dengan perempuan itu,’’ katanya.

Kemenangan itu, kata Vera telah menyebabkan pergaduhan berlaku dalam keluarga mereka kerana anaknya itu bersungguh-sungguh mahukan hadiah tersebut.

Meskipun Vera menyatakan Ruslan berusia 16 tahun tetapi data yang diperiksa mendapati umur Ruslan baru 14 tahun.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  mynewshub




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah