SHOPPE

Lagi 3 Tahun! Neelofa Akan Panik Jika Tidak Temu Jodoh

Share:
Lagi 3 Tahun! Neelofa Akan Panik Jika Tidak Temu Jodoh

Neelofa bogel


PENGACARA jelita Neelofa atau nama sebenarnya Noor Neelofa binti Mohd Noor, 27, mengakui dirinya berasa risau dan panik jika tidak bertemu dengan jejaka pilihan hati menjelang umur 30 tahun.




“Sekarang ini, memang saya masih belum mempunyai kekasih. Kalau kita ada kekasih hati, sudah tentu kita mahu membawa hubungan itu ke arah yang lebih serius dan mendirikan rumah tangga bersamanya.

“Saya akan lebih risau dan panik jika masih tidak bertemu jodoh apabila usia saya menjangkau 30 nanti dan pada masa itu, saya akan memikirkan isu ini dengan lebih serius,” katanya.

Tambah Neelofa, dia mahu memberikan sepenuh perhatian kepada kerjaya dan perniagaannya buat masa ini. Dia juga mempunyai hasrat yang tinggi mahu membuka butik hijab di New York.

“Buat masa sekarang, biarlah saya fokus dengan kerjaya dan perniagaan. Masih banyak belum dikecapi termasuk membuka butik tudung di New York. Doakan supaya saya terus berjaya,” kata Neelofa.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  mynewshub




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah