SHOPPE

Aksi Tak Senonoh Guru Berjaya Dirakam CCTV

Share:
Aksi Tak Senonoh Guru Berjaya Dirakam CCTV



Hubungan cinta diantara dua orang guru di sebuah sekolah akhirnya terbongkar selepas perbuatan tak senonoh mereka dirakamkan sebuah kamera CCTV yang terletak di dalam sebuah bilik darjah.




Perbuatan maksiat mereka itu dikatakan terjadi di sebuah sekolah rendah di India. Dalam klip video tersebut dapat dilihat, dua orang guru itu pada mulanya hanya melakukan aksi 'ringan-ringan' saja, namun akhirnya mereka melakukan aksi seks di ruang bilik darjah itu.

Guru wanita itu dilihat berbaring di atas meja manakala guru lelaki itu dilihat cuba menanggalkan seluar yang dipakai oleh guru wanita tersebut sebelum melakukan hubungan seks.

Apa yang dapat dikatakan lagi apabila seorang guru sanggup melakukan hal yang sedemikian di dalam sekolah sedangkan mereka sebagai seorang guru haruslah menunjukkan sikap yang baik.

Kalau tak tertahan pun nak lepaskan 'nafsu' tu, pergi lah cari tempat lain dan bukannya melakukan perbuatan maksiat itu di dalam sekolah.

Kalau beginilah sikap seorang guru, tidak hairanlah sekiranya benda ini pun akan terjadi juga kepada pelajar-pelajar sekolah suatu hari nanti.

Tapi apa yang difahamkan, guru-guru tersebut kini telah di gantung kerja dan ditahan atas kesalahan melakukan perbuatan terkutuk di dalam sekolah tersebut.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  pencuriviral




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah