SHOPPE

Pasangan Ini Kantoi Dengan Jiran Buat Projek Dalam Kereta

Share:
Pasangan Ini Kantoi Dengan Jiran Buat Projek Dalam Kereta



Susah jika ada jiran yang suka-suka hati mereka ja nak lakukan maksiat di merata-rata tempat ye.




Macam pasangan ni la, sanggup mereka memilih tempat yang terbuka untuk lepaskan perasaan gersang masing-masing di dalam kereta.

Kejadian yang dikatakan berlaku di Mexico ni menunjukkan satu pasangan yang sedang melakukan 'oral sek' di dalam sebuah kereta di depan sebuah rumah seorang wanita.

Menurut wanita yang merakam video itu mengatakan, pasangan ini melakukan hubungan 'intim' mereka itu hampir setiap hari di depan rumahnya memandangkan suasana di sekeliling kawasan itu jarang dilalui orang ramai.

Marah dengan perbuatan tak senonoh pasangan itu, wanita itu bertindak untuk merakam perbuatan pasangan ini dan memuat naik ke laman sosialnya untuk pengajaran kepada pasangan itu.

Menurutnya lagi, wanita itu juga merupakan salah seorang jiran yang tinggal berdekatan rumahnya namun wanita itu sudah tidak mempunyai suami lagi kerana bercerai.

Lelaki itu juga dikatakan sudah mempunyai isteri, dan sering kali berjumpa dengan wanita tersebut untuk melepaskan 'rindu' diantara mereka sejak beberapa minggu yang lalu.

Entah kenapa wanita itu memilih untuk melakukan perbuatan itu di dalam kereta bersama lelaki tersebut dan tidak melakukan perbuatan itu didalam rumahnya.

Itulah yang menjadi persoalan kepada wanita yang merakam perbuatan jirannya itu.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  pencuriviral




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah