SHOPPE

Keji!!!..Tergamak Merogol Murid Sendiri

Share:
Keji!!!..Tergamak Merogol Murid Sendiri



Dunia zaman sekarang ni memang sudah tidak aman lagi nampaknya. Sampaikan seorang guru sanggup 'merogol' dan memperkosa murid sendiri di dalam sebuah hutan.




Klip video tersebut dikatakan menjadi viral di media-media sosial di China selepas ianya dimuat naik oleh seorang lelaki yang tidak dipastikan identitinya itu.

Tergamaknya seorang guru melakukan hal demikian kepada pelajarnya sendiri apatah lagi murid tersebut baru berusia 15 tahun.

Tidak dapat dibayangkan bagaimana perasaan pelajar itu selepas diperlakukan sedemikian rupa. Menurut sumber lagi, pada mulanya guru tersebut telah membawa pelajar itu ke sebuah hutan alasannya untuk mencari sesuatu.

Namun selepas jauh memasuki hutan tersebut, pelajar tersebut telah dirogol oleh guru tersebut bersama seorang lagi rakan suspek yang sedang menunggu 'mangsa' di dalam hutan tersebut.

Bukan hanya sekadar merogol, malah kejadian itu turut dirakamkan oleh rakan guru itu sendiri apa yang dilakukan oleh guru tersebut.

Selepas puas merogol pelajar itu, mangsa telah ditinggalkan di sebuah jalan dan ditemui oleh seorang lelaki yang melalui kawasan tersebut.

Walaubagaimanapun, guru tersebut kini ditahan polis selepas mangsa membuat laporan atas apa yang dilakukan guru tersebut kepada dirinya.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  pencuriviral




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah