SHOPPE

Pelajar Sekolah Melakukan Aksi Yang Tak Sepatutnya

Share:
Pelajar Sekolah Melakukan Aksi Yang Tak Sepatutnya



Ia adalah satu video dua orang pelajar dari sekolah Berautonomi Chihuahua yang dirakam sedang melakukan aksi-aksi yang tak sepatutnya dilakukan oleh mereka yang berusia muda begitu.




Setakat ini identiti mereka yang terlibat tidak diketahui dan menurut maklumat yang beredar di rangkaian sosial, ia adalah dua orang pelajar yang berusia 18 dan 20 tahun.

Pasangan itu mengadakan hubungan 'sek' yang dirakamkan oleh seorang pelajar, didakwa di sebuah sekolah di Chihuahua.

Khabarnya, anak-anak muda itu melakukan perbuatan ini tidak lama lagi sebelum akhir cuti tahun. Rupa-rupanya, orang muda tidak mengambil berat hubungan intim di siang hari dan di ruang terbuka dan diabaikan bahawa mereka rakaman.

Video itu kini menjadi viral dan sudah beredar di rangkaian sosial. Ni kalau kena penampar, sedap jugak budak-budak ni! Haishhh!

‘Hebat’ betoi budak sekarang, benda tak senonoh macam tu senang jer dorang ‘belajar’ dan terpengaruh yer! Bila guru mengajar di sekolah, susah pulak nak masuk dalam kepala.

Inilah cabaran besar bagi mak bapak sekarang untuk membesar anak-anak. Korang lalai dan tak kawal pergaulan dorang bersama kawan-kawan, anak korang akan jadi macam pasangan mentah di bawah tu.

Kecik-kecik pun dah pandai bercinta, lepas tu melebih-lebih pulak bila bergaul. Bersentuhan tanpa batasan!

Kalau mak bapak dia nampak video tu, terkejut besar dan mengucap panjang jer melihat perangai tak senonoh anak tu!!

Itu dah jadi ‘budaya’ setengah pasangan bercinta sekarang ni, suka sangat menayang aksi ‘mesra alam’ dorang kat laman sosial. Kononnya nak beritahu satu dunia, betapa bahagianya hidup dorang!

Hati tu sentiasa berbunga-bunga bila bersama dengan pasangan masing-masing, sampai tak pedulikan apa orang lain nak kata kat dorang.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  pencuriviral




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah