SHOPPE

Keji!!!..Dirogol Secara Paksa Dalam Rumah Sendiri

Share:
Keji!!!..Dirogol Secara Paksa Dalam Rumah Sendiri


Satu rakaman video menunjukkan seorang wanita yang telah dirogol secara paksa oleh seorang lelaki telah dirakamkan oleh sebuah kamera yang terletak di rumah wanita itu.




Insiden itu dipercayai berlaku selepas wanita itu pulang ke rumahnya secara bersendirian tanpa menyedari lelaki itu mengikutinya ke rumah.

Menurut mangsa lagi, semasa dia membuka pintu rumahnya, dia terkejut selepas suspek yang tiba-tiba datang dari arah belakangnya telah menolaknya ke lantai rumahnya itu dan membuatkan mangsa terkejut.

Jika dilihat pada rakaman video itu, suspek telah merogol mangsa secara paksa dan mangsa dilihat cuba untuk melawan.

Namun mangsa tidak berdaya untuk melakukan apa-apa memandangkan suspek adalah seorang lelaki.

Mangsa dirogol secara paksa oleh lelaki tersebut, dan mangsa juga dilihat meronta-ronta sambil menjerit ketika mangsa dirogol dilantai rumah sendiri.

Mangsa juga dikatakan seorang ibu tunggal yang tinggal bersendirian di rumah ketika itu, memandangkan dua anaknya di hantar pulang kerumah ibunya. Kejadian itu dipercayai berlaku di sebuah rumah di daerah selatan Amerika Syarikat.

Hati-hati wahai kaum wanita kalau nak masuk dalam rumah tu pastikan korang lihat dulu di belakang korang tu, takut-takut jadi macam pompuan ni ja, tak pasal-pasal kena 'rogol' dalam rumah sendiri.!!




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  pencuriviral




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah