SHOPPE

Inilah Selebriti Yang Ketagihan Adegan Seks Dalam Filem

Share:

Inilah Selebriti Yang Ketagihan Adegan Seks Dalam Filem




Tak dinafikan filem-filem Hollywood banyak terdapat adegan seks dan pelakon-pelakonnya dibayar dengan lumayan.

Melakukan adegan seks dalam babak filem dianggap sebagai bonus dalam beberapa filem Hollywood.

Bercakap mengenai adegan ranjang yang dilakukan oleh artis ternama nampaknya menjadi sesuatu perkara yang biasa.

Atas nama profesionalisme, beberapa aktor Hollywood ini melakukan adegan seks atas arahan pengarah. Demi meningkat kemahiran dalam lakonan, mereka rela melakukan adegan panas tersebut.

Padahal, ketika aktor ini melakukan adegan seks, mereka bukanlah bersungguh-sungguh melakukan hubungan sebegitu dengan wanita dalam lakonannya. Mereka hanya memberikan gerakan pura-pura dan ini semua trick kamera.

Namun setelah melakukannya, ternyata beberapa aktor ini ketagihan melakukan adegan seks. Siapa mereka ya?

Zac Efron



Zac Efron popular dalam drama bersiri Disney, High School Musical. Nama Zac Efron digilai oleh remaja dan penampilan Zac Efron membuatkan penonton, terutama wanita, terkesima menyaksikan adegan seks yang dilakonkannya. Zac Efron melakukan adegan ranjang yang pertama ketika berusia 27 tahun  dalam filem At Any Price (2012).


Adegan seks Zac Efron itu dilakukan bersama Heather Graham. Awalnya mengaku merasa sangat gugup, Zac Efron akhirnya menikmati momen tersebut.


Ryan Reynolds



Ryan Reynolds, aktor berasal dari Kanada dan suami kepada artis cantik Blake Lively, sememangnya  tak asing lagi di dalam dunia hiburan. Beberapa kali beraksi di berbagai filem ternama di dunia, Deadpool (2016) hingga X-men Origins: Wolverine (2009).

Di antara semua filem dilakonkan Ryan Reynolds juga pernah melakukan adegan seks. Walaubagaimanapun Ryan Reynolds mengaku agak bingung dan gugup.


Setelah melakukan simulasi seks di depan kamera, Ryan Reynolds mengaku lebih selesa. Dalam sebuah wawancara, Ryan Reynolds menyebutkan perasaannya ketika melakukan adegan intim.

“Adegan seks yang membuatku bingung hingga lupa dengan semua dialog yang harus aku katakan,” ujar Ryan Reynolds.


Jake Gyllenhaal



Jake Gyllenhaal telah banyak berlakon di berbagai filem. Salah satunya, Love & Other Drugs (2010) bersama Anne Hathaway.



Jake Gyllenhaal juga cukup berpengalaman dalam adegan intim. Akibatnya, Jake Gyllenhaal mengaku sudah terbiasa melakukan adegan intim.


Robert Pattinson



Robert Pattinson memang sinonim dengan watak sebagai vampire tampan, Edward Cullen, di Twiligt. Robert Pattinson melakukan adegan intim di depan kamera dalam filem tersebut.

Bersama heroinnya, Kristen Stewart yang ketika itu menjadi kekasihnya, Robert Pattinson, mengakui tak begitu sukar. Bahkan, Robert Pattinson menyebut sangat menikmati adegan seks yang dia lakonkan.


“Aku melakukannya adegan ini dengan Kristen. Jadi, aku tidak kekok.” kata Robert Pattinson.

“Aku melatihnya di depan cermin. Lalu, beberapa kali di depan kamera. Setelah mendapatkan wajah yang sesuai, aku baru boleh melakukan simulasi seks,” Robert Pattinson menambah




Sumber : Hangat.com


No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah