SHOPPE

Selebriti Manakah Yang Berani Melakukan Adengan Seks Di Dalam Filem?

Share:

Selebriti Manakah Yang Berani Melakukan Adengan Seks Di Dalam Filem?


Begitulah demi untuk menjayakan sebuah watak sebuah lebih berkesan, kadang-kadang memaksa seorang artis bertindak jauh melampaui nurani mereka samada mereka rela atau tidak.

Tak semua filem seseorang aktres itu harus melakukan adegan ranjang atau berahi. Walaupun ia sebenarnya tidak begitu baik, namun ada sahaja yang berani melakukannya.

Berikut adalah aktres wanita Indonesia yang berani beradegan ranjang dengan pelakon lelaki lainnya.

Tiara Eve

 Aktres Manakah Yang Berani Melakukan Adengan Seks Di Dalam Filem?


Dipertemukan dalam filem Jakarta Undercover: Refleksi Cinta, Pesta dan Realita, Tiara Eve harus beradegan di atas ranjang bersama aktor ternama, Baim Wong.


Tara Basro 



Artis berkulit eksotis ini menunjukkan profesionalitinya dalam berlakon dengan berani beradegan ranjang dengan aktor Chicco Jerikho di filem A Copy of My Mind.


Adinia Wirasti



Artis cantik ini tampil mesra dengan aktor versatil Reza Rahadian di filem Critical Eleven. Mereka melakukan adegan panas di atas ranjang.


Wiwid Gunawan




Aktes seksi yang kini jarang terlihat di layar kaca, Wiwid Gunawan pernah beradegan ranjang dengan Ricky Harun di filem Kawin Kontrak di tahun 2008 lalu.


Baby Margaretha




Model seksi ini tampil berani di filem Main Dukun yang rilis tahun 2014 lalu. Dia bahkan beradegan ranjang dengan pelakon lelaki dalam sebuah babak panas.

Dewi Perssik




Penyanyi Dangdut kontroversi ini pernah beradegan ranjang dengan mantan suaminya dalam filem Setan Budeg.






Sumber :Hangat.com

No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah