SHOPPE

Kejam Sungguh Letak Ini Ubat Tidur Dalam Minuman Kekasih Lalu Diratah Sehingga Puas

Share:

Gambar Hiasan

SUMATERA-Seorang pelajar sekolah menengah yang tinggal di Jalan Sei Talo, Kecamatan Siring Agung, Sumatera Selatan, Indonesia telah menjadi mangsa rogol oleh teman lelaki nya sendiri.

Mangsa yang dikenali sebagai Yo berusia 14 tahun ini telah di rogol oleh teman lelakinya yang juga berusia 14 tahun.

Selepas keluarga mangsa mendapat tahu apa yang dialami oleh mangsa (Yo),keluarganya bertindak membuat satu laporan polus di balai polis Palembang supaya suspek (Jr) ditahan atas perbuatannya.

Menurut laporan dari orang tua mangsa,anak mereka telah dirogol sekitar jam 10.00 malam di Jalan Macan Kumbang, Kecamatan IB I Palembang,di dalam sebuah rumah kosong.

Ianya bermula selepas teman lelaki mangsa menjemputnya untuk bersiar-siar bersama dengan menaiki motosikal dan kemdiannya suspek bertindak membawa mangsa ke sebuah rumah kosong.

Sebaik sahaja sampai dilokasi kejadian suspek mengajak mangsa melakukan hubungan intim bersama namun,pelawaan tersebut telah di tolak oleh mangsa.

Disebabkan itulah suspek bertindak memberikan mangsa minuman yang telah dicapurkan dengan ubat tidur di dalam nya.

Setelah beberapa saat mangsa tidak sedarkan diri,lalu suspek merogolnya.Apabila mangsa sedarkan diri,dia mendapati seluarnya telah terbuka.Lalu mangsa bertanya kepada suspek apa yang telah berlaku sebenarnya latas suspek menyatakan bahawa dia telah menyetubuhi mangsa.

Bagaimanapun kes masih lagi dalam siasatan pihak polis.

Kreadit : wartawan jalanan

No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah