SHOPPE

Berang Kerana Suami Curang Dengan Amah Isteri Bertindak Potong Kemaluan

Share:

Berang Kerana Suami Curang Dengan Amah Isteri Bertindak Potong Kemaluan



Seorang lelaki terpaksa menahan kesakitan yang tidak terkata selepas isterinya bertindak memotong kem4lu4nnya dan kemudian di masak bersama mi.

Menurut sumber dari pengguna Twitter @whitney_beryl berkata, wanita itu mendapati suaminya telah menjalinkan hubungan kelamin dengan pembantu rumah mereka.

Berang mengetahui perkara itu, si isteri kemudian bertindak memotong kem4lu4n mangsa dan dimasak dengan mi segera sebelum merakam gambar tersebut serta dikongsikan di aplikasi Snapchat.

Dalam kejadian berasingan, seorang wanita didakwa telah membunuh suaminya menggunakan ‘frying pan’ sebelum memotong kem4lu4n mangsa dengan menggunakan pisau dapur.

Peguam, UDeme Otike Odibi, 47, didakwa membunuh suaminya, Sym, 50, yang ketika itu sedang bersiap untuk pergi ke United Kingdom dari Lekki, Nigeria.

Suspek didakwa memotong kemaluan suaminya dan berkata kepada mayat mangsa bahawa dia kelihatan lebih baik tanpa zakar.

Otike Odibi yang mempunyai kerakyatan British didakwa berkata, “Kalau zakar ini adalah satu sebab kamu rasa kamu mempunyai lesen untuk menaruh perasaan terhadap perempuan lain, lebih baik kita potong saja,” katanya yang tidak mengaku bersalah di mahkamah.

Wanita mengaku potong kemaluan suami






Sumber: Mirror.co.uk

No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah