SHOPPE

Wow 5 Artis Cantik K-pop Tanpa Pembedahan Plastik

Share:
Wow 5 Artis Cantik K-pop Tanpa Pembedahan Plastik


 Berbicara tentang Korea Selatan, maka yang akan bermain diminda kita adalah dunia industri K-POP, K-Drama, Boyband, GirlBand, sehinggalah kepada cerita pembedahan plastik.




Tapi, tahukah anda 5 wanita tercantik Korea Selatan 2016 yang memiliki wajah ori tanpa perlu melakukan pembedahan plastik!

Inilah 5 Artis Cantik K-pop Tanpa Pembedahan Plastik.

Song Hye Gyo


Artis tercantik ini mula terkenal ketika membintangi drama bertajuk “Endless Love”. Kariernya bertambah meletup apabila membintangi K-Drama bertajuk Full House dengan Rain.

Sandara Park


Artis cantik yang aktif dan menganggotai kumpulan 2NE1, sangat digemari peminat diseluruh dunia termasuk Malaysia. Walaupun usianya sudah menghampiri 30, kecantikannya masih lagi tetap wow.

Park Shin Hye


Siapa yang tak kenal dengan Ratu K-Drama ini. Selain hebat berlakon, dia juga memiliki wajah asli tanpa sebarang pembedahan plastik. Usianya masih muda dan bintangnya semakin cerah dalam dunia perfileman.

Miss A's Suzy



Artis cantik yang popular dalam K-Drama bertajuk “Dream High” ini mengaku tidak pernah melakukan pembedahan plastik. Dengan pipi yang sedikit Chubby dan gigi putih, Miss A’s Suzy menjadi idola jejaka dan peminat wanita hingga saat ini.

Han Ye Seul


Han Ye Seul walaupun telah berusia tetapi kecantikannya masih lagi kelihatan seperti gadis 20an. Artis dan model terkenal Korea ini, sememangnya antara yang paling sukses dan dipuji peminat kerana keaslian wajahnya.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  fbkini




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah