SHOPPE

6 Teknik Menggoyang Paling Memuaskan Suami Isteri

Share:
6 Teknik Menggoyang Paling Memuaskan Suami Isteri



6 Teknik Menggoyang Paling Memuaskan Suami Isteri| Dalam hubungan seks suami isteri,rasa kepuasan adalah perkara yang paling di inginkan setiap pasangan,berjaya menjadikan isteri mencapai kepucak kenikmatan adalah tanda keperkasaan lelaki.




Dibawah ini adalah 6 teknik goyangan ketika bersetubuh yang sangat membantu anda para suami isteri untuk menambah kenikmatan dalam perhubungan.

1. Goyangan kesabaran

Menggoyang dengan berlahan ketika memasukkan zakar ,tetapi bila menarik keluar,tarik dengan cepat sehingga kepala zakar hampir keluar.

Teknik ini melambatkan pancutan air mani suami dan isteri lebih terasa nikmat dan mempercepat isteri untuk mencapai klimaks.

2.Goyangan jongket

Bahagian tubuh suami keatas sedikit hingga batang zakar kelihatan bengkok.

teknik ini memberikan geseran kuat batang zakar suami pada kelentit isteri.

Ini akan mempercepat isteri klimaks dan memberi nikmat sehingga nafas isteri kencang dan mengeluarkan suara rengekan yang kuat.

3.Goyangan hitungan.(goyangan memancing)

Sewaktu menggoyang ,lakukan 40 kali secara lambat,dan di ikuti 40 kali goyangan cepat,lakukan secara bergilir.

Cara ini menjadikan isteri lebih khayal karena ombakan goyangan bagai ombak kapal laut.isteri anda akan khayal sehingga matanya kuyu dan dipejamkan.

4.Goyangan hentian

Goyangan secara selang seli dan rehat sejenak,goyang tiga kali dan berhenti,kemudian goyang lagi dan berhenti.

Goyangan seperti ini menjadikan isteri anda tersentak sentak kesedapan sehingga nafas dan suara isteri bagai tersekat sekat.

5.Goyangan berpasangan

Suami menggoyang dahulu kemudian berhenti,setelah itu isteri menggoyang pula dan berhenti.lakukan bergilir gilir boeh juga bergoyang serentak atau suami menggoyang ke atas dan kebawah,isteri pula menggoyang kekiri dan kekanan.cara ini memerlukan kerja sama,dan menghasilkan kenikmatan seperti malam pertama.

6.Goyangan dan geseran kepala zakar

Melakukan goyangan dengan menggunakan kepala zakar,caranya adalah dengan memasukkan kepala zakar sampai takuknya agar kepala zakar berada di permukaan kemaluan isteri.

Kenakan juga kepala zakar pada kelentit isteri dan raba serta cium isteri anda.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah