SHOPPE

Perkahwinan Anak Konglomerat Rusia Viral Di Laman Sosial

Share:
Perkahwinan Anak Konglomerat Rusia Viral Di Laman Sosial


Khadija Uzakhovs, 20 dan Said Gutseriev, 28

PERKAHWINAN mewah pelajar jurusan kedoktoran pergigian dari Universiti Perubatan dan Pergigian Moscow dengan anak jutawan minyak Rusia viral menerusi laman sosial.


Khadija Uzakhovs, 20; yang berasal dari Kazakhstan menjadi buah mulut penduduk negaranya apabila gambar dan video perkahwinannya dengan anak jutawan minyak Rusia, Said Gutseriev, 28; tersebar di laman sosial.




Remaja ini sebelum ini tidak dikenali ramai namun kini namanya meniti di bibir penduduk dunia. Perkahwinannya dengan Said mendapat title Wedding Of The Year kerana majlis perkahwinan yang mewah itu.




Menurut laporan dari Mail Online, perkahwinan itu mencecah hampir AS$1 juta (anggaran RM 3.9 juta). Perkahwinan ini diadakan di sebuah restoran mewah di Moscow dihiasi dengan juntaian bunga-bungaan segar dari atas siling sehinggalah ke lantai.



Dekorasi restoran pada majlis Khadija dan Said

Turut menyerikan majlis itu adalah penyanyi-penyanyi terkenal antarabangsa seperti Jennifer Lopez, mempersembahkan lagu hitsnya If You Had My Love, Dance Again dan Get Right di samping beberapa persalinan mewah.


Manakala Enrique Iglasias pula hanya tampil kasual dengan mengenakan seluar jean, baju-T dan topi baseball menyampaikan lagu Bailando.

Turut tidak ketinggalan Sting menyampaikan lagu popularnya Desert Rose disertai sekumpulan wanita serta beberapa artis lain.


Selain majlis yang gah itu, Khadija juga mencuri tumpuan hadirin dan dunia apabila mengenakan busana perkahwinan ala ratu yang menelan belanja sebanyak AS$25,000 (anggaran RM99,000).

Ia direka oleh pereka terkenal antarabangsa Elie Saab dan didatangkan khas dari Paris, Perancis.


Khadija dalam persalinan Elie Saab

Khadija yang tampil menarik dengan padanan beg tangan, tiara dan seutas rantai loket tampak elegen dengan baju yang dipakainya.

Ia nyata berbeza dengan kebiasaan pengantin yang tampil dengan memegang sejambak bunga di atas jinjang pelamin.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  mynewshub




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah