SHOPPE

3 Sebab Wanita Curang Terhadap Pasangan

Share:
3 Sebab Wanita Curang Terhadap Pasangan



Tidak hanya lelaki yang curang, walaupun banyak kajian menunjukkan bahawa sebenarnya wanita lebih berpotensi untuk curang. Jadi, apa sebenarnya yang menjadi penyebabnya? Semak sebab-sebab berikut ini.




#1 Bosan dengan pasangan
Bosan dengan pasangan merupakan motif menjadi potensi besar wanita untuk hubungan sulit. Kebanyakan wanita bosan dengan pasangan mereka selama beberapa waktu. Jika hubungan anda masih mempunyai percikan asmara api cinta, sebaiknya jaga perihal tersebut dan selamatkan perkahwinan dari berskandal.

#2 Hanya mencari kegembiraan
Wanita curang biasanya hanya mencari kegembiraan pada pasangan skandalnya kerana suaminya sudah tidak boleh memberikan kebahagiaan. Jika gagal untuk membahagiakan dia seperti yang dia lakukan untuk anda, dia akan mula mencari hiburan ini di tempat lain.

#3 Tertarik kerana wang
Wang adalah ‘iblis’ yang menyamar. Ada beberapa wanita curang biasanya hanya bertujuan mendapatkan lelaki yang dapat memenuhi semua keperluannya. Jika wanita anda seperti itu dan jika anda tidak bersedia untuk melakukannya sesuai dengan keperluan, jangan berharap terlalu banyak, dia akan membuat perkara ini menjadi alasan untuk menipu.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  aam




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah