SHOPPE

Tasha Shilla Akan Terus Berlakon Walaupun Bergelar Isteri

Share:
Tasha Shilla Akan Terus Berlakon Walaupun Bergelar Isteri



SERING terpalit dengan kontroversi, kini Tasha Shilla akui dia akan lebih berhati-hati dan tidak akan mudah terpedaya lagi dengan lelaki seperti dahulu kerana pengalaman telah banyak memberikannya pengajaran.




“Dahulu saya memang mudah terpedaya dengan ayat manis lelaki. Tetapi selepas begitu banyak pengalaman dan pengajaran, saya akan lebih berhati-hati dengan lelaki yang ada di sekeliling”

“Buat masa sekarang, saya mahu fokus fokus terhadap kerjaya seni kerana tahun ini macam comeback bagi diri saya selepas dilanda kontroversi sepanjang tahun lalu”

“Saya sudah hadiri kursus pra-perkahwinan, tetapi saya pergi seorang diri tanpa pasangan. Niat dalam hati, memang saya mahu mendirikan rumah tangga. Tetapi masih belum punya calon”

Dia juga mengesahkan tidak akan menarik diri dari bidang seni walaupun sudah berkahwin kelak. Tasya akui impian untuk melihat dirinya menjadi isteri dalam masa terdekat tidak akan tercapai.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  mynewshub




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah