SHOPPE

Staff Klinik 1 Malaysia Banting Perli Dan Gelakkan Pesakit Hingga Menangis

Share:
Staff Klinik 1 Malaysia Banting Perli Dan Gelakkan Pesakit Hingga Menangis



Staff Klinik 1 Malaysia Banting Perli Dan Gelakkan Pesakit Hingga Menangis|Ic mak saya tu rosak gambar pasportnya hilang,tapi mak saya bukan orang idonesia”ituah luahan seorang wanita yang tingga di jitra banting yang merasa kecil hati atas layanan staff klinik satu malaysia bandar banting baru baru ini.




Katanya semalam dalam puku 3:30 Beliau bersama ibunya pergi keklinik tersebut untuk membawa ibunya berobat akibat demam panas dan darah tinggi.

“Semasa ibu saya mendaftar Di kaunter dan menunjukkan IC nya,Mereka staff ketawakan ibu saya karena Ic nya rosak dan gambar pasportnya sudah hilang namun masih mempunyai detail yang jelas.

Ibu saya cuba menerangkan dan meyakinkan pada mereka bahwa ibu saya memang rakyat malaysia dan IC itu memang kepunyaan ibu saya.

Namun mereka tetap menggelakkan ibu saya yang sakit dan berkata macam macam seperti ejekan sampailah ibu saya menangis di situ.

Ketika itu saya datang menghampiri dan menegur staff tersebut, tapi malangnya mereka langsung tidak meminta maaf.katanya.

Kenapa diperlakukan sebegitu,kalau tak mahu buat cakap saja tak mahu buat,jangan sampai perlekehkan dan gelakkan orang tua sampai menangis,dan yang lebih mengecewakan mereka seperti menghalau kami.

Saya harap pihak yang berkenaan dapat mengambil tindakan kepada pekerja di situ dan tampil untuk meminta maaf”,tambah Pengadu




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah