SHOPPE

Tak Tahan Lihat Mangsa Meronta Perogol Pancut Awal Tak Jadi Merogol

Share:
Tak Tahan Lihat Mangsa Meronta Perogol Pancut Awal Tak Jadi Merogol



Tak Tahan Lihat Mangsa Meronta Perogol Pancut Awal Tak Jadi Merogol|Seorang lelaki di serahkan kepada polis setelah dibelasah dan ditangkap warga yang mendapat  aduan dari seorang pelajar wanita sekolah menengah yang didakwa mangsa cubaan rogol lelaki tersebut.




Riski yang di kenali warga kampung tersebut sebagai yaya adalah suspek yang di seret oleh pihak polis atas perbuatan lucahnya.

Mangsa menceritakan ketika kejadian mangsa baru sahaja pulang dari sekolah ke kampungnya,oleh karena jarak sekolah dan rumahnya agak jauh,mangsa terpaksa melewati kawasan estate sebagai jalan pintas.

Dalam perjalanan tersebut mangsa telah di halang oleh seorang lelaki kemudian di heret ke sebuah pondok di ladang tersebut.

Ketika hampir di rogol oleh suspek mangsa meronta ronta untuk mengelak dari suspek.Akibat dari rengekan dan rontaan tersebut,nafsu suspek semakin membuak terhadap mangsa,akibatnya suspek mengalami ejakulasi awal sebelum sempat merogol pelajar sekolah tersebut

Oleh karena suspek tidak dapat merogol mangsa,suspek kemudian cuba memaksa mangsa untuk menyerahkan sejumlah wang sebelum meninggalkan mangsa sendirian di pondok tersebut.

Mangsa kemudian bergegas meminta pertolongan dari pada orang yang lalu lalarang di kawasan ladang tersebut.kemudian orang ramai segera mencari suspek yang masih belum jauh dari lokasi kejadian dan di belasah sebelum menyerahkannya kepada pihak polis.Garut Jawa Barat ,Indonesia




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah