SHOPPE

Akibat Cemburu Yang Melampau, Anggota Polis Kerat Isteri Mengandung

Share:
Akibat Cemburu Yang Melampau, Anggota Polis Kerat Isteri Mengandung



Akibat Cemburu ,Anggota Polis Kerat Isteri Mengandung|Seorang ibu rumah tangga di temui maut dalam keadaan mengenaskan oleh anaknya kamis subuh 28.07.2016.




Mayat mangsa eci 27 tahun pertama kali di temui anak di dapur rumah mereka pada jam lima subuh,niken melihat ibunya seperti tertidur dibungkus dengan tikar.

Panggilan yang tidak bersahut membuat kanak kanak itu membuka tikar tersebut dan melihat tubuh ibunya sudah berlumuran darah dengan luka leher di kerat.

Tangisan niken didengari oleh anggota keluarganya yang lain,dalam masa yang singkat penemuan mayat tersebut membuat warga sekitar terkejut dengan kejadian.




Dipahamkan dari sumber pelaku yang merupakan seorang anggota polis dan mangsa adalah isterinya sendiri yang sedang mengandung ,motif pembunuhan diketahui berpunca dari pada api cemburu yang mendakwa isterinya selingkuh dengan bapa martua mangsa (ayah kandung pelaku).

Menurut ahli keluarga mangsa,kedua pasangan ini seminggu sebelum kejadian pernah bergaduh pasal perselingkuhan tersebut,namun di amankan semula,akan tetapi kejadian yang berlaku 28.07.2016 sama sekali tidak terpikirkan oleh keluarganya.


Bagaimana pun ayah pelaku yang dituduh mempunyai hubungan sulit dengan menantunya tidak menyangka bahwa hubungannya yang dekat dengan mangsa membuatkan pelaku cemburu dan menuduhnya selingkuh.

“Saya tidak mengerti dengan jiwa anak saya,sebelum ini dia pernah menuduh isterinya selingkuh dengan kawannya dan memukulnya,kemudian dengan saya,saya memperlakukannya layaknya seorang menantu itu saja,kata yohan kepada pemberita 29.-7.2016

Sementara pihak kepolisian kupang sumba indonesia masih lagi melakukan pengejaran kepada pelaku yang lari menggunaka motorsikal setelah membunuh isterinya.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah