SHOPPE

Remaja Maut Dipaksa Kekasih Gugurkan Kandungan

Share:
Remaja Maut Dipaksa Kekasih Gugurkan Kandungan



Remaja Maut Dipaksa Kekasih Gugurkan Kandungan|Seorang remaja wanita yang baru saja habis belajar meninggal dunia secara misteri tanpa di ketahui punca dan sebabnya.




Akan tetapi pada selasa 25.07.2017 kuburan gadis 19 tahun yang maut secara misteri itu kembali di bongkar atas permintaan ahli keluarga untuk mengetahui punca kematian anak mereka.

Kepada pemberita suebaidah ibu mangsa Mauren 19 mengatakan bahwa anaknya dalam majlis pesta kelulusan curiga melihat perut anak yang semakin besar,”perut mauren terlihat buncit ketika mengenakan gaun”katanya.

Setelah saya pujuk mauren mengakui bahwa dia hamil 4 bulan hasil dari hubungan cinta dengan kekasihnya,setelah itu saya kerumah kekasihnya untuk memaklumkan dan meminta pertanggung jawaban,sambung soebaedah.




Akan tetapi selang dua hari kemudian mauren mengalami pendarahan(keguguran) ketika itu ahli keluarga tidak terpikir hal buruk mengenai punca penyebab keguguran tersebut.

Namun lama kelamaan kesehatan mauren semakin teruk dan mengalami sesak nafas hingga meninggal.

Misteri kematian mauren akhirnya terbongkar,bahwa sebenarnya mauren di paksa oleh kekasihnya untuk menggugurkan kandungan dengan meminum cecair yang di campur dengan lotions anti nyamuk dan tepung ragi.

Keluarga mangsa berharap jika cecair itu yang membuat mereka kehilangan anak maka mereka berharap kekasih mauren diberi hukuman yang setimpal.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah