SHOPPE

Duda Rindu Belaian Isteri Nekad Rogol Budak 7 Tahun

Share:
Duda Rindu Belaian Isteri Nekad Rogol Budak 7 Tahun



Duda Rindu Belaian Isteri Nekad Rogol Budak 7 Tahun|Chandra yang baru saja menikah tak sampai setahun sudah ditinggalkan isterinya lari bersama lelaki lain yang merupakan kekasihnya.




Pelaku yang mengaku kesepian hingga gelap mata meampiaskan nafsunya pada seorang kanak kanak wanita berusia 7 tahun.

Saya baru menikah dan ditinggakan isteri,saya kesepian,kebetulan anak itu selalu datang kerumah saya minta duit,lama lama saya jadi nafsu apabila ia merengek minta duit katanya dibalai polis rabu 27.04.2016 medan.

Perlakuan chandra 33 tahun itu diketahui setelah mangsa mengadu pada pabanya bahwa bagian kemalu@nnya terasa sakit pada 25.04.2016.

Bapa mangsa yang mendengar aduan anaknya terus berang dan mendatangi rumah suspek dengan beberapa orang dan terus di amuki warga sebelum diserahkan kebalai polis.

Pelaku juga mengaku bahwa dia sebelumnya sudah tiga kali melakukannya namun baru kai ini dia menyetubuhi mangsa,sebelumnya saya hanya berbuat ringan ringan katanya.

Chandra dijerat Pasal 82 Jo 76 huruf E UU No 35 tahun 2014 tentang perlindungan anak, dengan ancaman hukuman di atas lima tahun.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah