SHOPPE

Minta Dinikahi Dan Rumah,Lelaki Bunuh Kekasih Gelap Guna Hammer

Share:
Minta Dinikahi Dan Rumah,Lelaki Bunuh Kekasih Gelap Guna Hammer



Minta Dinikahi Dan Rumah,Lelaki Bunuh Kekasih Gelap Guna Hammer|Akibat didesak kahwin karena pertanggung jawabannya seorang lelaki yang memiliki bisnes penyewa motor membunuh kekasih gelapnya dengan memukul kepala kekasihnya hingga hancur menggunakan hammer.




Insiden yang berlaku pada 27.04.2016 semalam,pelaku atas nama saiful rohim katanya pada ketika itu dia baru baik dari pada kerja pada rabu petang dan mendatangi rumah kekasihnya itu.

Ketika sampai dirumah keduanya sempat makan dan menonton tv bersama sambil berbual bual pada jam 20.30 malam kejadian.

Dalam pada masa itu pelaku mengaku bahwa kekasihnya itu meminta rumah sebelum hari raya tahun ini dan sebelum bayi mereka lahir dia mahu ikatan yang sah Di antara mereka.dan dia menjawab,”kamu ingat membeli rumah itu seperti membeli cili”kemudian dia masuk bilik dan tidur.

Bagaimana pun katanya dia sempat merenung permintaan kekasihnya itu karena sebelumnya dia pun sudah beberapa  kali berjanji.

Pada jam 23.00 pelaku mengambil hammer besi yang terletak di bawah meja dan memukul belakang kepala korban sebanyak enam kali hingga pecah dan mengakibatkan mangsa maut di tempat kejadian.

Selepas itu pelaku balik kerumah isterinya karena ketakutan dan meminta maaf karena telah membunuh seseorang,kemudian isterinya memujuk segera menyerahkan diri kebalai polis tambun Selatan, Kabupaten Bekasi.nusantara news,




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah