SHOPPE

Salah Landing, Cubaan Bunuh Diri Gagal

Share:
Salah Landing, Cubaan Bunuh Diri Gagal



SEORANG lelaki berusia 22 tahun dilaporkan cuba membunuh diri dengan melompat keluar dari tingkat 9 sebuah apartment yang terletak di Yaroslavl, Rusia kerana mempunyai masalah bersama teman wanitanya.




Lelaki yang tidak dinyatakan namanya itu bagaimanapun selamat kerana dia jatuh di atas bumbung kereta yang kebetulan diletakkan di bawah apartment tersebut.


Menurut sumber, lelaki itu mengalami kecederaan yang parah sehingga ada yang menyangka dia telah kehilangan nyawanya selepas membuat terjunan berani itu.

Teman wanitanya yang turut berada di tempat kejadian segera menghubungi ambulans dan kemudian membawa lelaki tersebut ke hospital berdekatan.

Setelah sedar selepas menjalani pembedahan, lelaki tersebut mengakui kepada pihak polis bahawa dia sengaja melompat dari bangunan tersebut untuk membunuh dirinya setelah bertengkar bersama teman wanitanya.

Doktor yang merawat lelaki itu menyatakan bahawa jika dia tidak terjatuh di atas kereta tersebut, mungkin dia telah kehilangan nyawanya di tempat kejadian.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  mynewshub




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah