SHOPPE

Akhir Zaman!!!..Lelaki Setubuh Dengan Anjing Dibelasah Jiran Tetangga

Share:
Akhir Zaman!!!..Lelaki Setubuh Dengan Anjing Dibelasah Jiran Tetangga


SEORANG lelaki dari bandar Chengdu, wilayah Sichuan, China dibelasah oleh aktivis pencinta haiwan setelah perbuatan terkutuknya bersetubuh dengan anjing terbongkar.




Menurut laman berita People’s Daily, mangsa diseret dalam keadaan bogel dari dalam rumahnya oleh aktivis berkenaan yang marah dengan tindakan tidak bermoralnya itu.

Mangsa yang tidak didedahkan identitinya didakwa kerana melakukan penganiayaan terhadap haiwan di samping mengedarkan video aksinya untuk tujuan ‘profit’.



Bagaimanapun, menurut salah seorang daripada aktivis yang berada di tempat kejadian, Jiang Yun, mangsa bukan dipukul oleh anggota aktivis pencinta haiwan namun oleh jiran tetangganya sendiri.


“Mereka mengheretnya keluar dari rumahnya selepas kami (aktivis) menemui bukti atas perbuatannya itu,” katanya.

Jelas Jiang, salah seorang aktivis telah menyamar dan menghubungi lelaki berkenaan setelah dia nekad memuat naik video perbutannya itu ke laman ‘chatting’ yang dianggotai oleh 200 orang.

Manakala menurut laman Chengdu Economic Daily, jejaka berkenaan turut mengenakan bayaran 50 yuan (RM30) bagi siapa yang ingin bersetubuh dengan anjing betina itu.

Anjing-anjing yang menjadi ‘mangsa pemerkosaan’ itu telah dibawa ke hospital haiwan sebelum dihantar ke pusat penjagaan untuk ditawarkan sebagai ‘anak angkat’.

Menurut peguam yang berpangkalan di Sichuan, Huo Zishi; kemungkinan bahawa lelaki itu akan dihukum di bawah undang-undang jenayah kerana menyebarkan pornografi bukannya menganjurkan rumah pelacuran.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  mynewshub




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah