SHOPPE

Keji!!! Bapa Mertua Ditangkap Kerana Merogol Menantunya Sendiri

Share:
Keji!!! Bapa Mertua Ditangkap Kerana Merogol Menantunya Sendiri.



Wanita berusia 21 tahun yang mahu dikenali sebagai LT, warga Kecamatan Keritang Kabupaten Indragiri Hilir Indonesia,. telah menjadi mangsa rogol Bapa mertuanya sendiri.




LT diperkosa di pintu dapur rumahnya. Ketua Polis Superintendent Hadi Inhil Wicaksono melaporkan, insiden yang menimpa mangsa.

Menurut laporan mangsa, ketika kejadian, LT sedang duduk di pintu belakang rumah sedang mencuci piring. ketika sedang duduk inilah, suspek, Opung Juni iaitu bapa mertua tiba-tiba datang dan menyerang LT.

Opung membuka baju LT dangan secara paksa, oleh kerana mangsa terus melawan, Opung lalu menolak mangsa hingga jatuh tertiarap, dalam keadaan tertiarap inilah, Opung berusaha membuka seluar dalam mangsa, namun tidak berhasil sebab seluar dalam LT diikat tali.

Tidak berputus asa, Opung lalu mengoyak seluar dalam menantunya tersebut., selepas puas merogol LT, Opung mengugut dengan pisau. Jika mangsa berani membuat laporan, beliau akan dia bunuh.

Selepas kejadian itu, pada pukul 18.00 mangsa meninggalkan rumah dan mengadu kepada suaminya. suami LT Amres berang dan tidak percayai cerita mangsa dan telah memarahi isterinya itu kerana menuduh ayahnya sebagai perogol.

Kerana tak mendapat sokongan suaminya, LT mengadu  kepada ibunya, Rusma.

Mendengar kabar dari anak perempuannya itu, Rusma terus melaporkan kejadian yang menimpa LT ke Balai Polis Subsektor Sencala, semalam.

"Dari hasil siasatan pihak polis telah dimaklumkan nama suspek, mengambil pakaian yang dipakai ketika kejadian, dan keterangan saksi serta mangsa," kata Ketua Polis Superintendent Hadi Inhil Wicaksono.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  wartawan-jalanan




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah