SHOPPE

Pelik Tapi Benar!!!..Dua Mangsa Kemalangan Miliki Pertanda Ajal Sama Sebelum Maut

Share:
Pelik Tapi Benar!!!..Dua Mangsa Kemalangan Miliki Pertanda Ajal Sama Sebelum Maut



Dua Mangsa Kemalangan Miliki Pertanda Ajal Sama Sebelum Maut|Siapa sangka dua mangsa kemalanga maut yang melibatkan dua penunggang motorsikal berlainan memiliki pertanda ajal yang hampir sama.




Mangsa lelaki yang dikenali sebagai Muhammad Asri Abdullah menaiki motorsikal RR ,sebelum kemalangan sempat memuat naik status yang mengulas tentang pertemuan jodoh dan ajal.

“Jika berjodoh dengan manusia jemputlah datang ke kanduri nikah nanti,jika berjodoh dengan ajal jemputlah ke kanduri tahlil nanti”


Sementara mangsa wanita Noor Izatie Bt Juhari yang menaiki motorsikal Dinamik di kenali dengan nama Izzaty johari, juga memuat naik status tentang kematian di laman media sosial.

Selain itu ahli saudara mangsa yaya farah berkata tidak menyangka lawak main teka teki mereka beberapa hari lepas sebelum kejadian menjadi kenyataan.

Terakhir kali melihat wajah angah,terasa seperti angah tidur tanpa sembarang masalah,wajah yang amat tenang sedang kematian agah amat tragis,katanya.

Mengulas kembali kemalangan tersebut berlaku pada sabtu 27/08/2016 jam lebih kurang 04:50 pagi di esco utara Sugai Petani km 56 Jalan Alor Setar-B’worth.

Kemalangan dipercayai berlaku apabila motorsikal RR. PLB 4949 telah melanggar belakang Motorsikal Dinamik. PMD 2608.

Akibat daripada pelanggaran tersebut, Motorsikal RR telah terbabas ke bahu jalan sebelah kanan dan penunggang telah meninggal di tempat kejadian kerana mengalami kecederaan parah di bahagia kepala.

Manakala penunggang dan pembonceng motorsikal Dinamik telah terbabas di kiri bahu jalan.

Penunggang Yang bernama Nor Musfirah Bt Mustafa mengalami pendarahan kepala dan luka-luka ringan dan dirawat di zon kuning, HSAH, Sg. Petani.

Manakala Pembonceng Noor Izatie telah mengalami kecederaan parah di bahagian kepala dan meninggal dalam perjalanan ke hospital.

Identiti ketiga mangsa:

Nama Penuh : Muhammad Asri Abdullah
Alamat : 223,Susur kanan satu,Tmn Wira 08000 Sg Petani Kedah ( Meninggal ditempat kejadian)

Nama Penuh: Noor Izatie Bt Juhari
Alamat: 48,Kg Haji Manggun,Bukit Selambau,09010 Sg Petani Kedah (Meninggal dalam perjalanan kehospital)

Nama: Nor Musfirah Bt Mustafa
Alamat: A15,Lorong Susur Orkid 8,Tmn Orkid 09300 Kuala Ketil.










-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah