SHOPPE

Biodata Dan Punca Sebenar Prof Izzi Meninggal Dunia

Share:
Biodata Dan Punca Sebenar Prof Izzi Meninggal Dunia


Biodata Dan Punca Sebenar Prof Izzi Meninggal Dunia|Berita terkini punca kenapa Prof Izzi Haji Ali meninggal dunia pada 24 Jun 2016. Dukacita dimaklumkan bahawa penceramah agama dan motivasi terkemuka Prof Izzi telah disahkan meninggal dunia pada Jumaat jam 12.45 tengah hari tadi akibat diserang strok di Hospital Alor Setar, Kedah.




Untuk info, Allahyarham merupakan pensyarah UiTM Perlis. Terdahulu, Prof Izzi pernah dilanda pelbagai kontroversi dengan pelajar UITM Arau Perlis bernama Syuhada.

Dakwa pelajar berkenaan, dirinya pernah dicabul oleh Prof Izzi dan kes tersebut telah dibawa kedalam siasatan pihak berkuasa.

Sejak itu, Prof Izzi memilih untuk berdiam diri berhubung isu tersebut. Bagaimanapun, mohon jasa baik semua untuk sama sama sedekahkan Al-Fatihah kepada arwah. Moga arwah ditempatkan dalam kalangan orang orang yang beriman.




Biodata Prof Izzi Haji Ali Meninggal Dunia 24.6.2016


Nama Penuh: Profesor Madya Md Izuddin Ali

Umur: 42 tahun

Asal: Kemaman Terengganu

Pekerjaan: Penceramah pakar motivasi

Tagline: Renung-renungkan dan selamat beramal

Punca Kematian: Strok serangan jantung

Pengumuman Kematian Allahyarham Prof Izzi Haji Ali.


Al Fatihah, baru dapat berita bahawa Prof Izzi telah kembali ke Rahmatullah sebentar tadi. Kita telah kehilangan jemaah MSF yang setia Istiqamah di hadapan guru pada setiap kuliah di MSF. Untuk pengetahuan semua, Beliau telah jatuh ketika selesai Solat di Masjid Al A’la pada 13 Jun lepas seterusnya dibawa ke hospital Sultanah Bahiyah dan disahkan kena Strok.

Kembalinya Allahyarham di hari Jumaat di bulan Ramadhan yang mulia ini adalah satu petanda yang baik, semoga sentiasa di dalam Rahmat Allah swt.Malvister

Kontroversi dengan pelajar UITM Arau Perlis bernama Syuhada.



Dikatakan Kontroversi sebagai Fitnah.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  eberita




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah