SHOPPE

Lelaki `Gila’ Jadikan Patung Seks Sebagai Kekasih

Share:
Lelaki `Gila’ Jadikan Patung Seks Sebagai Kekasih


Meskipun sudah berkahwin dan mempunyai dua orang anak namun hati dan perasaan Senji Nakajima, 61, adalah milik patung seks yang diberi nama Saori.




Senji `memulakan’ hidup dengan Saori sejak enam tahun lalu dan disebabkan dia bekerja jauh dari rumah, maka dia menjadikan Saori sebagai kekasihnya bagi mengisi kehidupannya termasuk bagi tujuan seks.




Menurut Senji, dia menyedari bahawa dirinya mempunyai perasaan terhadap patung seks itu selepas bersama selama beberapa bulan, dia melihat Saori bukan setakat patung semata-mata.


“Dia tidak pernah mengkhianati saya dan bukan mengejar duit saya. Saya sudah penat dengan kehidupan rasional bersama manusia. Mereka tidak berperasaan,’’ katanya.

Bagi membuktikan cintanya kepada Saori, Senji tidak malu untuk berdating dengan patung berkenaan dan dia akan membawa patung itu keluar bersama-samanya dengan menggunakan kerusi roda dan turut membelikan baju.

Pasangan itu juga berkongsi katil dan mandi bersama-sama dan disebabkan keintiman berkenaan, Senji menganggap Saori sebagai manusia.




-silakan SHARE utk manfaat bersama-


Nak Cantik?..Nak Gebu?..Nak Kurus?...Klik Kat Sini


Sumber :  mynewshub




No comments

Thanks For Comment !!! :)

Wajib Terjah